התקנת תכנות אחרי פרמוט בלחיצה אחת!

הרבה אנשים בעולם מתעסקים במחשבים, חלק גדול גם בלי ידע רב – יודע "איך לפרמט" מחשב או יותר נכון להתקין ווינדוס ברוב הפעמים, אבל מה הלאה? מה אחרי שהתקנו את המערכת הפעלה? לא נרצה להחזיר את כל התכנות? כל העזרים? כל הכלים? כמובן שכן… עזרים, תכנות עריכה, תחזוקה, דפדפנים, נגני שמיעה וצפייה ועוד ועוד… לפני שנתחיל לחפש אחד אחד מהם אצל חבר שלנו גוגל אני רוצה להכיר לכם שני כלים מדהימים שבעזרת קליק אחד בעכבר תוכלו להוריד ולתקין ישירות למחשב שלכם כמות נרחבת של תכנות ועזרים שמומלץ בכל מחשב, מהתחזוקה ועד לעריכה ולשגרת היום יום.

תכירו... Patch My PC Home Updater

תכנה חינמית לגמרי שמאפשרת גישה להורדה ישירה והתקנה בו-זמנית של מעל 300 תכנות למחשב האישי, מהפשוטות ועד ליותר מורכבות.
כדי להוריד את התכנה תצטרכו להכנס לאתר הרשמי שלה ולהקליק על כפתור ההורדה באתר (מצורף קישור), התכנה תסרוק אילו מהתכנות שנמצאות בקטלוג שלה מעודכנות ותשאל האם לעדכן, תוכלו לבחור מהקטלוג בעזרת סימון התיבה אילו תכנות להתקין ולבסוף בלחיצה על Perform X Updates להתקין את כולם יחד.

סימון אדום – תכנה שאינה מעודכנת.

סימון ירוק – תכנה מעודכנת.

סימון שחור – תכנה שאינה מתוקנת כלל.

בין התכונות של התכנה הנהדרת הזו תוכלו למצוא ולדעת שההתקנות נעשות בצורה "שקטה" כך שאין צורך להפעיל כל התקנה בנפרד אלא ההתקנות מבוצעות ברקע המחשב ללא הפרעה, התכנה עצמה שוקלת כ-1.5MB כך שלא תופסת מקום, בספריית התכנה נמצאות מעל ל-300 תכנות אשר מתעדכנות ומתוופסות למאגר ולקטלוג מדי יום, אפשרי לייצר קבצים שמורים אשר יפעילו את התכנה במחשבים שונים ויתקינו ללא סימון כלל מספר תכנות במקביל ובכך (במידה ואתם מתעסקים על בסיס יומי בהתקנות ופרמוטים) לייעל את העבודה ועוד…

אפשרות שנייה - Ninite

Ninite הינו כלי נהדר גם הוא אשר סימון התכנות ואפליקציות הנדרות בו מתבצע דרך הדפדפן, גם הוא חינמי לגמרי אך בניגוד ל-Patch My PC אינו מציע מגוון רחב של תכנות אלא מספר ממוקד ומעולה אשר מכוון לשימוש האישי היום-יומי, בכניסה לאתר Ninite תוכלו לבחור בתכנות הרצויות ואז לעבור להורדת המפעיל על-ידי לחיצה על Get Your Ninite, גם פה האפליקציות והתכנות תמיד מעודכנות ואפשר לומר שלמשתמש הבסיסי והפשוט זה יהיה דיי והותר.
אחרי שתבחרו בתכנות הרצויות ותורידו את המפעיל – גם הוא ידאג להתקין לכם את בחירותיכם בצורה שקטה ללא הפרעות ברקע.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*
*
*

דילוג לתוכן